קורס צלילה חופשית באילת

                       ⇐⇐⇐תאריכי קורסים באילת⇒⇒⇒

מפרץ אילת הוא מקום קסום ומאוד מתאים לצלילה חופשית, יש שילוב מרגיע בין המדבר החום לים הכחול, החוויה המיוחדת בצלילה במים הכחולים של ים סוף נכנסת ללב. אני מזמין אתכם למסע של יומיים וחצי בעיר הקרובה ביותר לים סוף.
אנחנו נלמד לחבר בין הנשימה הנכונה לרגיעה , טכניקה ופיזיולוגיה, בטיחות, עבודה עם בן זוג, מצבי חירום, הצלה ועוד המון נושאים מעניינים על ירידת דופק ושיטות אימון ביחס אישי.
עשרה נתונים שאולי יעזרו לכם להחליט האם שווה להגיע עד אילת בשביל קורס צלילה חופשית:

יתרונות מובהקים על התנאים בים סוף:

1)בחורף טמפרטורת המים לא יורדת מ-22 מעלות (ים תיכון 16 מעלות). בקיץ בין 26 ל 28 מעלות.

2)המים באילת נקיים! כיף לצלול בחוף נקי ומים צלולים.

3)הראות במים עושה את ההבדל-הראות באילת רוב השנה נעה בים 10 ל-40 מטר. ראות ממוצעת של 25 מטר רוב השנה. בים תיכון הראות לפעמים מטרים בודדים ופעמים נדירות יש ראות של 10-15 מטר ומעלה.

4)תנאי הים: באילת אפשר לצלול כל השנה למעט ימים בודדים של סופות דרומיות. לא קרה לי פעם אחת שהייתי צריך לבטל קורס עקב תנאים לא טובים. לא בכל יום אפשר לצלול בים תיכון.

5)העומק באילת מאוד זמין! יש לנו עד 40 מטר עומק בשחייה של מספר דקות מהחוף. אין צורך בקייאק או סירה בשביל להעמיק. מבחינת התארגנות זה עולם אחר, פחות מסורבל ופחות מעייף!

6)הקורס מתבצע באופן רצוף ללא הפסקות וקיטועים. הכול נמצא פה: הבריכה, הים, כיתה, מועדון צלילה וכו, החוויה והשיפור מורגש באופן מיידי ולא נמרח על הרבה זמן!

7)חופשה! אין כמו לשלב קורס צלילה חופשית עם ההרגשה שיצאתם לנקות את הראש. תאמינו לי זה ממש עובד!

8)מי שצולל מיכלים יכול לשלב צלילות כיף לאחר סיום הקורס. זו פריווילגיה שאין בים תיכון!

9)יש פה כרישי לוויתן שמגיעים בקיץ ויוצא שרואים אותם במהלך הקורס ובשנת 2018 צילמתי את הלוויתן הכחול מתחת למים עם גופרו!   זה חוויה של פעם בחיים וזה יכול לקרות פה באילת!
https://www.youtube.com/watch?v=0bn32Ura_5Y

10)אל תשכחו: אתם לומדים צלילה החופשית אצל הצולל החופשי הכי עמוק בארץ!  (-:  

אילת זה מקום מיוחד לא רק בגלל הים, יש פה מדבר מדהים והרבה מסלולי הליכה מדהימים שמתאימים בעיקר בחורף. יש תמיד אופציה של קמפינג בחוף או באחד הוואדיות. למי שאוהב שטח השילוב של השינה בחיק הטבע וקורס צלילה חופשית הוא חוויה שתזכרו לכל החיים!